The Twisted Tale of Amanda Knox
Amanda Knox, üniversite eğitimi için İtalya'ya gitmesinden haftalar sonra işlemediği bir cinayetten haksız yere hapse atılır. Bu belgesel dizisi, Amanda'nın özgürlüğüne kavuşmak ve masumiyetini kanıtlamak için verdiği mücadeleyi ve de hem yetkililerin hem de dünyanın onu nasıl ve neden bu kadar kolay suçladığını inceliyor.
Amerikalı üniversite öğrencisi Amanda Knox, İtalya'daki yurt dışı eğitim macerasına başlıyor.
Dava devam ederken Raffaele'nin hapiste geçirdiği günler aylara, aylar yıllara dönüşür.
Artık özgür olsa da Perugia’da yaşadığı olaylar Amanda'nın peşini bir türlü bırakmaz.