LEGO Pixar: BrickToons
Sevdiğiniz Pixar karakterlerinin LEGO dünyasındaki maceralarına katılın! Ölüler Diyarı'nda Miguel ile şarkı söyleyin, Merida ve kardeşlerine zorlu durumlarda yardım edin. Nemo, Marlin ve Dory ile destansı bir yolculuğa çıkın, mahallelerini Sendrom'dan kurtarmaya çalışırken Parr ailesini izleyin ve Şimşek McQueen'i büyük yarışa hazırlarken Mater'e katılın!
McQueen'in tamire ihtiyacı olduğunda, Mater ona hız dışında ihtiyacı olan her şeyi verir.
Gündönümü sihri kardeşlerinin başını belaya sokunca, Merida eski bir dostunun yardımını ister.
Bob, en sert düşmanı ile yüzleşir: akşam yemeği. Dash ve Violet, Sendrom ile mücadele eder.
Nemo'nun sınıfı okul gezisine gidince Marlin ve Dory, denetmen olarak bir balık bırakır.
Müzik Gruplarının Kapışma vaktidir ve Miguel kazanmak için ailesinin desteğine ihtiyaç duyar.