Neşeli Hayvanlar
Kelebek Baby ve hayvan arkadaşları birlikte yaşayıp sorunlarını birlikte çözüyorlar. Kumsala da gitseler, birlikte sihir numaraları da yapsalar, bir müzik grubunda da çalsalar durum değişmiyor. Karşılaştıkları problemleri birlikte çözüyorlar, çünkü en önemli şeyin arkadaş kalmak olduğunu biliyorlar!
Baby'ye eşlik et, sihirli numaralar yapmayı öğren, plajda bir gün geçir, kardan adam yap.
Baby'ye eşlik ederek arkadaşlık şarkısını söyle, gölde yüz, Koyun için çiçek topla.
Baby'ye eşlik et, arkadaşlarıyla oyna, Su Aygırı'nın teknesine bin, Tavşan'ın kekinden ye, kamp yap.
Baby'ye eşlik ederek havuçlu kek pişir, topla oyna, taze sıkılmış portakal suyu iç.