Mona & Sketch
Mona ile tanışın. Kendisi Sketch isminde çok özel bir arkadaşı olan, meraklı ve maceracı bir kız. Sketch konuşamasa da çizmeyi çok iyi biliyor. Her bölümde Mona’nın hayal gücünü kullanarak her istediğini düşündüğü yeni bir macera var. Sketch de sihrini kullanarak bunları canlandırıyor!
Veteriner hekim, astronot ve açık denizde dalgıç olmayı deneyen Mona ve Sketch'e katılın.
Trafik polisi, itfaiyeci ve sanatçı olmayı keşfeden Mona ve Sketch'e eşlik edin.
Araba tamircisi, bahçıvan ve tenisçi olmayı keşfeden Mona ve Sketch'e eşlik edin.