Peki ya ayakkabı uymazsa? Muhteşem bir dönüşle, Sindirella'nın harika ve görkemli klasik peri masalını deneyimleyin. Kötü üvey annesi, Peri Anne'nin sihirli değneğini alıp zamanı geri döndürdüğünde, Sindirella, Yakışıklı Prens'i bulmaya çalışmalı ve yeni büyüyü bozmalıdır. Gus, Jaq ve tüm favori karakterleriniz, tüm zamanların en ünlü filmlerinden birinde heyecan verici ve eğlenceli yeni bir çekimle geri dönüyorlar.