Sex Appeal
Avery Hansen-White, mükemmel olmadığı şeyleri yapmaz. Bu yüzden, uzun mesafeli erkek arkadaşı, ilişkilerini bir sonraki seviyeye taşımak istediğini ima ettiğinde, en eski arkadaşı Larson'ı bir denek olarak kullanarak cinselliğinde ustalaşmak için yola koyulur.
Avery Hansen-White, mükemmel olmadığı şeyleri yapmaz. Bu yüzden, uzun mesafeli erkek arkadaşı, ilişkilerini bir sonraki seviyeye taşımak istediğini ima ettiğinde, en eski arkadaşı Larson'ı bir denek olarak kullanarak cinselliğinde ustalaşmak için yola koyulur. Bu komik gençlik komedisinde, Avery'nin çalışması, seks ve aşkta mekanikten daha fazlası olduğu sonucuna varıyor. İlişkiler hem kafa hem de kalp gerektirir.