Küçük Deniz Kızı 2: Denize Dönüş
Ariel, Sebastian, Flounder ve orijinal filmdeki tüm favori karakterler, daha fazla unutulmaz karakterle birlikte, ritim tutturan şarkılarla ve heyecan verici, aksiyon dolu bir hikayeyle dolup taşan harika bir maceraya atılıyor. Ariel ve Eric, sevgili kızları Melody'nin deniz kızı mirasını, onu Ursula'nın kinci kız kardeşi Morgana'dan korumak için saklamalıdırlar. Ancak denizin cazibesinin, Melody için çok güçlü olduğu kanıtlanınca, kızlarını kurtarmaya ve denizlerdeki uyumu yeniden sağlamaya yardım etmeleri için, Kral Triton'a, ayrıca karadaki ve dalgaların altındaki tüm iyi yaratıklara çağrıda bulunurlar.