Anastasia
Genç bir kız, uzun süredir kayıp olan prenses Anastasia olup olmadığını öğrenmeyi umarak Rusya'dan Paris'e doğru yola çıkar, ancak beklenmedik bir zamanda karşısına çıkan aşk, kimlik meselelerini karmaşık bir hale getirir.