The Sinfluencer of Soho
"Soho Dolandırıcısı" olarak bilinen Anna Sorokin dünyayı nasıl büyüledi ve en yüksek sosyal tabakayı milyonlar değerinde bir Alman varisi olduğuna nasıl inandırdı.