Bebek Firarda
Bebek Bink'in sevgi dolu ebeveynleri vardır, bir köşkte yaşar ve gazeteye çıkmak üzeredir. Ta ki, gazeteden gelen fotoğrafçılar gibi davranan üç uyanık çocuk hırsızı ortaya çıkıp onu kaçırana kadar! Fakat beceriksizler, Joe Mantegna ve Lara Flynn Boyle'un başrollerini paylaştığı bu gülünç macerada, kendilerinden bir adım önde olan bu serseriyi ellerinde tutmakta güçlük çekerler.