Belle
Tom Wilkinson, Emily Watson ve Gugu Mbatha-Raw, ırkçılığın ortasında aşk ve adalet arayan melez bir kadın hakkında gerçek bir hikayeden ilham alan bu dokunaklı dramada rol alıyor.
Dido Elizabeth Belle'in gerçek hikayesinden esinlenen bu güçlü filmde Gugu Mbatha-Raw, zengin büyük amcası (Tom Wilkinson) ve karısı (Emily Watson) tarafından yetiştirilen bir İngiliz Donanması subayının melez kızını canlandırır. Irkçılık, yetiştirilmesinin tüm avantajlarından yararlanmasını engellese de, Belle'in idealist bir genç adama olan sevgisi, gelecek nesilleri etkileyebilecek bir değişimin kıvılcımını çıkarır.