Bobi Wine: Halkın Başkanı
Bu sürükleyici belgesel, Uganda'nın acımasız diktatörlüğüne son vermek isteyen pop yıldızından politikacıya dönüşen Bobi Wine'ın beklenmedik yükselişini gözler önüne serer.