Kitap Hırsızı
Geoffrey Rush ile Emily Watson, 2. Dünya Savaşı Almanya’sında etrafındaki insanların hayatlarını değiştiren bir kızı (Sophie Nélisse) konu alan çok satan bir kitaptan uyarlama bu duygu yüklü filmde başrolü paylaşıyor.
Geoffrey Rush ile Emily Watson, Hitler’in ordusundan bir Yahudi’yi (Ben Schnetzer) saklayan Alman bir çift (Rush ile Watson) tarafından evlat edinilen Liesel’i (Sophie Nélisse) konu alan çok satan bir kitaptan uyarlama bu ilham verici filmde başrolü paylaşıyor. Liesel, bu olağanüstü filmde çok geçmeden ailesinin etrafında olan olayların gerçekliğinden kaçmak için sözcükleri ve hayal gücünü kullanabileceğini fark eder.