Plüto'nun Maceraları
Pluto, Mickey’nin taşıyıcısı olarak golf sahasına gider. Pluto, topu kovalar ve nereye indiğini gösterir ve top bir köstebek deliğine girince sorunlar da başlar. Pluto, köstebeği kovalar ve açtıkları tüneller sahayı mahveder.