Cesar Millan: Gerçek Bir Hikaye
Cesar Millan'ın yoksul kaçak göçmenden ünlü köpek eğitmenine inanılmaz yükselişine tanıklık edin. Dünya konuşma turnesinde, yeni televizyon dizisinin İspanya'daki çekimlerinde ve Washington, D.C'de binlerce köpek ve sahibinin Sürü Yürüyüşü'ne liderlik ederken Cesar'a katılın.