Gordon Ramsay ile Rota Dışı
Gordon Ramsay kendini yeni kültürlere, yemeklere ve tatlara kaptırma görevindedir. Ramsay, Peru, Laos ve Fas'tan Hawaii, Alaska ve Yeni Zelanda'ya kadar hiç bitmeyen mutfak ilhamı arayışıyla dünyayı dolaşırken vadilerde gürler, okyanuslara dalar, ormanlarda yürüyüş yapar ve dağlara tırmanır.