Chang Can Dunk
16 yaşındaki Asyalı Amerikan Chang, okulun yıldız basketbol oyuncusuyla mezunlar buluşmasına kadar smaç atabileceği konusunda iddiaya girer. Bunun sonucunda 1,70 boyundaki Chang, sadece hoşlandığı Kristy'yi etkilemek için değil, aynı zamanda okuldaki akranlarının gözünde saygınlık kazanmak için de smaç atmayı öğrenme arayışına girer. Ancak bunu yapmadan önce kendisiyle, arkadaşlıklarıyla ve ailesiyle ilgili bildiği her şeyi tekrar gözden geçirmesi gerekir.