White Men Can't Jump
Billy Hoyle (Woody Harrelson) ve Sidney Deane (Wesley Snipes) beklenmedik bir çift basketbol dolandırıcısıdır. Hızlı, tehlikeli ve eğlenceli bir oyun oynayarak Los Angeles kortlarını dolandırmak için bir araya gelirler.