Cocktail
New York'lu genç ve hırslı bir barmen, bütün Manhattan'ın Yukarı Doğu Yakası'nın hayran olduğu kişiye dönüşür. Fakat Jamaika'ya taşınıp gerçek aşkı bulduğunda, hayatına yeni bir bakış açısıyla yaklaşır.
Tom Cruise, deneyimli bir profesyonelin (Bryan Brown) yardımıyla Manhattan'ın Yukarı Doğu Yakası'nın hayran olduğu kişiye dönüşen genç, kendine güvenen ve hırslı bir barmen olan Brian Flanagan rolünde heyecanlandırıyor. Ancak Jamaika'ya taşınıp bağımsız bir sanatçıyla (Elisabeth Shue) tanıştığında, canlı aşk ilişkileri, bencil barmenin hayatına yeni bir bakış açısı katar.