Coyote Ugly
Ne ilginçtir ki utangaç, masum Violet şehrin en seksi gece kulübü Coyote Ugly'de çalışmaya başlar.
Piper Perabo ve Maria Bello'nun da arasında olduğu benzersiz bir oyuncu kadrosuyla, bu seksi komedi daha da etkileyici. Violet Sanford (Perabo), ünlü bir şarkı yazarı olma hayallerinin peşinden geldiği New York'ta, kendini beş parasız ve umutsuz bulur. Ne ilginçtir ki utangaç, masum Violet şehrin en ünlü gece kulübü Coyote Ugly'de çalışmaya başlar. Coyote çalışanları, havalı davranışlarıyla, barın arkasında değil önünde daha fazla zaman geçirerek, ayakta duran kalabalığı aşırı komiklikleriyle cezbederler!