The Muppets
Dünyanın en büyük Muppet hayranı Walter ve arkadaşları, Muppet Tiyatrosu'nu yok etmek için şeytani bir komployu ortaya çıkarır. Sevgili tiyatrolarını kurtarmak istiyorlarsa, gelmiş geçmiş en büyük Muppet bağış gösterisini sahnelemek için, Kermit ve tüylü arkadaşlarını hızla yeniden bir araya getirmeleri gerekir.
Dünyanın en büyük Muppet hayranı Walter, kardeşi Gary ve arkadaşı Mary, Los Angeles’taki tatilleri sırasında açgözlü bir petrol milyonerinin Muppet Tiyatrosu’nu yok etmek istemesiyle ilgili şeytani planını ortaya çıkarırlar. Şimdi, Muppet-sever üçlü, Kermit, Miss Piggy, Fozzie ve arkadaşlarını, en büyük Muppet bağış gösterisini sahnelemek ve sevgili tiyatrolarını kurtarmak için bir araya getirmek zorundadır.