Disney Channel Yılbaşı Partisi
BUNK'D yıldızı Miranda May, Disney Channel'ın en sevilen yıldızlarından oluşan bir toplulukla gerçekleştirilen bu tatil temalı skeç bölümüne sunuculuk yapıyor. Yıldızlarımızın evlerinde uzaktan çekilen bu özel yapım, üç Noel hayaleti tarafından ziyaret edilen küstah bir sosyal medya fenomeni, Noel Baba'nın Noel arifesinde yaşadığı talihsizlikleri yakalayan bir kapı zili kamerası ve “Prens” adlı müzikal bir parodi fragmanı da dahil olmak üzere yaratıcı ve eğlenceli skeçler sunuyor.