Arendelle Castle Yule Log
Yılbaşı kutlamalarınız için Anna ve Elsa'nın Arendelle Şatosu'ndaki şömine ateşiyle kış atmosferi oluşturun. Şato bu yıl Anna, Elsa, Olaf, Kristoff ve Sven'in Büyülü Orman'a yaptığı son yolculuğunu hatırlatan unsurlarla yeni dekore edilmiştir. Arendelle'den Mutlu Yıllar!