Ne Tesadüf!
Sonny with a Chance'ten türetilmiş olan Ne Tesadüf! yeni skeçleri yeni bir kadro ile ekranlara getiren müzikal bir komedi programıdır.
Bu müzikal skeç komedide her şey sınırsız. Her bölüm, Tony Hawk, Colbie Caillat ve Selana Gomez gibi ünlü konuk oyuncularla orijinal skeçler, şarkılar ve parodilere yer veriyor!