Uzay Yolcuları
Genç kardeşler Tyler ve Nick Burns, kasabalarının yakınına düşen küçük bir UFO’ya el koyunca, uzaylıların endişe verici planından haberdar olurlar. Dünyalar çarpışır; kardeşler birbirlerini ve Dünya'yı kurtarmak zorunda kalırlar.
Genç kardeşler Tyler ve Nick Burns, kasabalarının yakınına düşen bir UFO bulunca hayatlarının yolculuğuna çıkarlar. Tyler ve Nick küçük uzay gemisine el koyarlar; çok geçmeden hem geminin "canlı" olduğunu hem de Tyler’ın başka bir dünyaya ait yetenekler geliştirdiğini öğrenirler. Kardeşler sonunda uzaylıların şeytani planını ortaya çıkarınca Tyler yakalanır. Nick, UFO’nun da yardımıyla kardeşini ve Dünya'yı kurtarmak için uzaylıların inine girmek zorunda kalır.