Donald'ın Lastik Sorunu
Donald'ın sinirleri, taşrada patlayan lastiğini tamir etmeye çalışırken çok bozulur. Kriko kırılır, radyatör köpürür ve kalan lastikleri de patlar. Donald da vazgeçip patlak lastiklerle arabayı sürmeye devam eder. Film, İkinci Dünya Savaşı sırasındaki lastik kıtlığına göndermeler yapmaktadır.