Playful Pluto
Pluto, Mickey'ye bahar temizliği ve yaprak toplama işlerinde yardım etmeye çalışır, ancak gün bir kasırganın, kendi aklı olan sızdıran bir hortumun ve bir sinek istilasının gelişiyle kaosa sürüklenir. Plüton bir rulo sinek kağıdıyla yapışkan bir hale girer ve bu da onun en unutulmaz sahnelerinden bazılarına yol açar.