İçimdeki Çocuk
Bruce Willis, Lily Tomlin, Emily Mortimer ve Spencer Breslin, komik ve yürek ısıtan komedi DISNEY'S THE KID'de rol alıyor. Başarılı, güçlü Russ Duritz (Willis) inanılmaz boş hayatının tamamını bir gün onunla yüz yüze tanışana kadar, eskiden olduğu çocuğu unutarak geçirir. Bu çocuğun bir halüsinasyon olduğunu düşünen Russ, onu uzaklaştırmak için elinden gelen her şeyi yapar. Ancak, hayatında gerçek bir anlamı olmayan bir kaybeden olarak büyüdüğü için mutlu olan 8 yaşındaki Rusty (Breslin) gidemez. Hem komik hem de çekici olan THE KID, yetişkinlere uygun kahkahalarla dolu büyülü bir komedi.