Ilana Glazer: Human Magic
Ilana Glazer sansürsüz stand-up gösterisinde lise yıllarının utanç verici anılarından, esrarkeş bir anne olmaya kadar pek çok konuda hayatın acı ve tatlı gerçeklerini samimi bir dille anlatır.