Indiana Jones and the Dial of Destiny
Harrison Ford, ikonik serinin merakla beklenen bu son bölümünde, efsanevi arkeolog rolüne geri dönüyor; Dünyayı dolaşan, heyecan dolu, büyük bir sinematik macera! Bir kez daha gücünün yanı sıra sabrını da sınayan bir mücadelenin içine itilen Indiana Jones, tarihin akışını değiştirebilecek eski bir kadranı, kendi çıkarları için kullanmak isteyenlerden korumak adına her türlü riski göze alıyor. Phoebe Waller-Bridge, Antonio Banderas, John Rhys-Davies, Toby Jones ve Mads Mikkelsen'den oluşan yıldız oyuncu kadrosuyla Indiana Jones and The Dial of Destiny, soluksuz izleyeceğiniz bir macera! George Lucas ve Philip Kaufman tarafından yaratılan karakterlere dayanan bu heyecan verici son bölümün yönetmeni James Mangold, senaristleri ise Jez Butterworth, John-Henry Butterworth, David Koepp ve James Mangold.