Jim Henson Idea Man
"Jim Henson Idea Man" bizleri, yerel televizyonda kuklacılık yaptığı yıllardan, "Susam Sokağı" ve "Muppet Show" gibi dünya çapındaki eserlerine kadar, sıra dışı bir vizyonerin zihninde yolculuğa çıkarıyor. Jim'in kişisel arşivine benzersiz bir erişim sunan bu belgeselde yönetmen Ron Howard, sınırsız hayal gücüyle dünyaya ilham veren karmaşık bir adama dair büyüleyici ve derinlikli bir bakış sunuyor.