Şaşkın İmparator
Seyirciler ve eleştirmenler, bu kahkaha ve macera dolu animasyon filmini tüm aile için hareketli ve eğlenceli bir film olarak adlandırmaktadır. Küstah İmparator Kuzco'nun sinsi danışmanı Yzma tarafından bir lamaya dönüştürüldüğü ve onun buyruğundan kurtulmak isteyen kaslı uşağı Kronk'un eğlencesine katılın. Bir zamanlar her şeye sahip olan bu İmparator artık Pacha isimli sevimli bir köylü ile alışılmadık bir ittifak kurmalıdır. Peki, soylu yaşamın özellikleri daha sevecen, daha nazik bir yaşam biçimi geliştirilebilir mi? Bu sorunun cevabını bulduğunuzda hala gülüyor olacaksınız. İnsanların içindeki iyiliği keşfetmek hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı! Ses sanatçıları, özgün tarzı ve harika müzikleri ile ailenizin tekrar tekrar izlemeye doyamayacağınız bir komedi filmi!