Perili Köşk
Klasik eğlence parklarından esinlenen korkunç derecede keyifli bu macerada, bir doktor ve dokuz yaşındaki oğlu, yeni bir hayat kurmak amacıyla New Orleans'ta inanılmaz kelepir bir köşke taşınır. Fakat bu evin kelepir olması dışında başka özellikleri olduğunu da keşfederler. Yardıma muhtaç olan ana-oğul, evlerindeki doğaüstü işgalcilerden kurtulmak için renkli bir "ruhani uzmanlar" ekibinden yardım ister. Ekipte bir rahip, bilim insanından devşirme dul bir paranormal uzmanı, Fransız mahallesinden bir medyum ve huysuz bir profesör vardır.