Kış Ambarı
Chip ve Dale kış için meşe palamudu toplar. Artık daha fazla bulamadıklarında Donald’ın ağaçlık bir alan oluşturmak için meşe palamudu ektiğini görürler ve fındıkları ondan almak için plan yaparlar. Donald, Chip ve Dale, meşe palamutları için olan bu savaşta karşı karşıya gelirler.