Kış hazırlıklarının tamamı, Tigger'ın coşkulu zıplaması tarafından mahvedildiğinde, Tavşan, Tigger'a dışarı çıkıp birlikte zıplayacak başka kaplanlar bulmasını önerir. Tigger bu fikri gülünç bulur çünkü ne de olsa "tek zıplayıcı" odur! Gerçekten öyle mi?
Tigger, muhteşem bir maceraya atılırken Yüz Hektar Ormanı'ndaki tüm arkadaşlarınızla bu heyecanı paylaşın. Tigger, birlikte oynayacak kaplan arkadaşlar bulmayı umar ve bu süreçte çok daha olağanüstü bir şey keşfeder: Ailenin gerçek anlamını. Ödüllü Sherman Brothers'ın orijinal şarkılarını içeren bu zaman üstü Pooh klasiği, doğrudan kalbinize sıçrayacak.