The Beach
Nihai maceranın özlemini çeken sırt çantalı gezgin bir Amerikalı genç (Leonardo DiCaprio), cennetin hızla baştan çıkaran ve tehlike ormanına dönüşebileceği gizli, tropik bir kumsal bulur.
Leonardo DiCaprio, yönetmen Danny Boyle'un (Trance, Slumdog Millionaire) bu baştan çıkarıcı gerilim filminde heyecanlandırır. Tayland'da seyahat eden genç bir Amerikalı sırt çantalı gezgin Richard (DiCaprio), güzel bir gizli kumsalın haritasını keşfettiğinde, nihai heyecanı bulduğunu düşünür. Ancak Tilda Swinton'ın da başrolde olduğu bu tüyler ürpertici dramada ıssız cennet çok geçmeden tehlikeli bir yer haline gelir.