LEGO Disney Prenses: Kale Macerası
Tiana, Moana, Pamuk Prenses, Rapunzel ve Ariel gizemli bir şatoya ışınlanınca bir maceraya atılırlar. Çok geçmeden Gaston'un hepsinin krallıklarını ele geçirmek için kötü bir plan yaptığını keşfederler! Prenses karakterler, şato duvarlarının derinliklerinde saklı engelleri aşmak için işbirliği yapmalı ve krallıklarını Gaston'dan kurtarmaya çalışmalıdır.
Yepyeni özel bölüm "LEGO Disney Prenses: Kale Macerası"te Tiana, Moana, Pamuk Prenses, Rapunzel ve Ariel beklenmedik şekilde gizemli bir şatoya ışınlanınca bir maceraya atılırlar. Çok geçmeden Gaston'un hepsinin krallıklarını ele geçirmek için kötü bir plan yaptığını keşfederler! Prenses karakterler, şato duvarlarının derinliklerinde saklı engelleri aşmak için işbirliği yapmalı ve krallıklarını Gaston'dan kurtarmaya çalışmalıdır. Cesaret, hızlı düşünme ve ekip çalışması galip gelecek midir?