Men Of Honor
Kentucky'li bir tarım işçisinin oğlu (Cuba Gooding Jr.) yeni kurulan donanmaya katılır. Güçlü eğitim subayı, (Robert De Niro) onun hırslarının bir parçası olmak istemez.
Carl Brashear'ın gerçek hayat hikâyesinden ilham alan bu beğenilen ve sürükleyici askeri dramada, Cuba Gooding Jr. ve Robert De Niro güçlü bir performans sergiler. Kentucky'den (Gooding) Afrika kökenli Amerikalı bir tarım işçisi ABD Donanması'nda usta bir dalgıç olmayı hayal eder ve en büyük zorluklarından birinin bağnaz eğitim subayı (De Niro) olduğunu fark eder.