Değerli
Kendine aşırı güvenen bir genç uzaylı, bir uzay gemisinin kontrolüne geçtiğinde, katı bir eğitmenin gözetimi altında, uyuyan bir çiftçiyi kaçırmaya çalışmak zorundadır. Ancak insanları kaçırmak, hassasiyet ile nazik bir dokunuş gerektirir ve birkaç yanlış adımda, neden her yıl daha fazla insanın kaybolmadığı acı bir şekilde anlaşılır.