Mars: Kızıl Gezegende Bir Gün
Mars etrafındaki destansı yolculuk — şafaktan gün batımına uzanan bir turla —kızıl gezegeni daha önce tanık olmadığınız bir şekilde gözler önüne seriyor. Bu film, gerçek Mars'ı oluşturmak için uydu ve gezicilerin kullanılmamış verilerini kullanıyor ve olağanüstü hikayesini ortaya çıkarmak için görüntülerinin şifresini çözüyor. Yolculuk boyunca evrendeki en büyük volkanı, antik gölleri, uzaylı buz dünyalarını ve geçmiş görevlerin enkazlarını görün.