Marvel Studios' Captain Marvel
1990'lı yıllarda geçen Marvel Studios' Captain Marvel filmi, Carol Danvers'ın evrenin en güçlü kahramanlarından birine dönüşme serüvenini anlatan Marvel Sinematik Evreni'nin daha önce görülmemiş döneminden bir macera. İki uzaylı ırk arasındaki galaktik savaş dünyaya kadar uzanınca, Danvers kendini ve küçük bir gruptan oluşan müttefiklerini bir girdabın tam ortasında bulur.