Aquamarine
İki genç kız, içlerinden biri annesiyle taşınmak zorunda olduğu için ayrılmak üzere olan iki genç kız, yaşlanmakta olan bir plaj kulübünün bulanık yüzme havuzunda Aquamarine adında bir deniz kızı keşfeder. İki kız, kulübün cankurtaranına aşık olan denizkızına yardım etmek için bir maceraya atılır, ancak üç gün içinde karada aşk kanıtı bulamazsa babası tarafından görücü usulü evliliğe zorlanır.