Barnyard Olympics
Mickey ve Pete çeşitli spor etkinliklerinde (koşu, kürek çekme, atlama ve sert bir bisiklet yarışı finali) karşı karşıya gelirken, tüm çiftlik (Minnie ve Horace Horsecollar da dahil) onları desteklemeye gelir. Pete hileye başvurur ama sonunda Mickey kazanır.