Sevimli Canavarlar
Sevimli Sulley ve onun esprili arkadaşı Mike Wazowski, Monstropolis kentindeki çığlık üreten fabrika 'Sevimli Canavarlar' şirketinin en gözde korkutma ekibidir. Boo ismindeki küçük bir kız onların dünyasına girmeye merak salınca, bu defa korkanlar canavarların kendisi olur. Boo'yu oradan uzaklaştırarak, evine geri götürme işi de Mike ve Sulley'e kalır.