Mucize: Mucizevi New York
Marinette'i sınıfı, Fransız-Amerikan Dostluk Haftası'nda süper kahramanların şehri New York'a gider. Bütün sınıf bu etkinliğe katılır.... Adrien hariç. Çünkü babası Adrien'ın New York'a gitmesine izin vermez!