Marvel Rising: Secret Warriors
Marvel Rising: Secret Warriors, hayranların çok ilgi gösterdiği ve övdüğü genç Marvel karakterlerini bir araya getiriyor. Güçlü gençler Ms. Marvel, Squirrel Girl, Quake, Patriot, America Chavez ve Inferno ihtimal dışı görünen ancak çetin bir genç kahramanlar topluluğu kurarak güçlerini birleştirir.
Güçlü gençler Ms. Marvel, Squirrel Girl, Quake, Patriot, America Chavez ve Inferno, alışılmadık ama zorlu kahramanlardan oluşan bir ekip olarak güçlerini birleştirir. Marvel Evreni’nde kimsenin beklemediği bir tehdit ortaya çıktığında, bu düzensiz ve eğitimsiz genç grubunun birlikte hareket etmekten ve dünyaya bazen bir "kahraman" ile "uyumsuz" arasındaki farkın tam anlamıyla olduğunu kanıtlamaktan başka seçeneği yoktur.