Olivia Rodrigo: driving home 2 u
Şarkıcı ve söz yazarı Olivia Rodrigo çıkış albümü "SOUR"u yazdığı Salt Lake City'den Los Angeles'a araba yolculuğu yapıyor. Rekorlar kıran albümünü nasıl yazdığını ve genç bir kız olarak hayatının belli bir döneminde nasıl yolunu bulduğunu anlatıyor.
Şarkıcı ve söz yazarı Olivia Rodrigo çıkış albümü "SOUR"u yazdığı Salt Lake City'den Los Angeles'a araba yolculuğu yapıyor. Rekorlar kıran albümünü nasıl yazdığını ve genç bir kız olarak hayatının belli bir döneminde nasıl yolunu bulduğunu anlatıyor. Şarkılar için anlık aranjmanlar, samimi röportajlar ve daha önce görülmemiş görüntülerle izleyiciler Olivia ile "SOUR"un hikâyesini sinematik bir şekilde keşfedecek. Yönetmenliğini Stacey Lee’nin yaptığı "Olivia Rodrigo: driving home 2 u"nun yapımcıları Interscope Films ve Supper Club'dır.