Raya ve Son Ejderha
Eskiden Kumandra'da insanlar ve ejderhalar uyumluiçinde yaşardı ama kötülük ülkeyi tehdit ettiğinde, ejderhalar insanlığı kurtarmak için kendilerini feda etti. Şimdi, 500 yıl sonra, yalnız savaşçı Raya, geri dönen ve diyarını yeniden tehdit eden kötü gücü durdurmak için efsanevi son ejderhanın izini sürmek zorundadır.