Roving Mars
Mars’ı, yanınızda NASA’dan bilim insanlarıyla son teknoloji ürünü iki gezgin uzay aracının gözünden ve daha önce kimsenin görmediği şekilde, doğrudan muhteşem kızıl gezegenin yüzeyinden izleyebileceksiniz.