Aftershock
Korkunç sayıda Siyahi kadın, ABD anne sağlığı sistemi tarafından her yıl başarısız olur. Shamony Gibson ve Amber Rose Isaac, doğum komplikasyonları nedeniyle ölümleri önlenebilir olan canlı, heyecanlı anne adaylarıydı. Şimdi, aileleri bu ürkütücü ancak büyük ölçüde göz ardı edilen krize karşı bir çığlık çıkarmaya kararlıdır.